یا علی گفتیم و وبلاگ نویسی آغاز شد...

با سلام باید خدمت دوستان و دشمنان که بسیار بیشتر از دوستان هستند و دوستان قشر اقلیت را در بر می گیرند باید عرض شود که از امروز وبلاگ من رسما و با شروع  دهه فجر برای ما و زجر برای دشمنان نظام که جدیداً معروف شده اند به فرقه سبز پوشان اموی که البته باید متذکر شد که خود من هم جزء همین عده حرمت شکن بی تربیت هستم (لعنت الله علیهم اجمعین) ،حالا با چه اصولی خدا می داند و آقای ا.ن؛ شروع به کار خواهد نمود.
باشد که خاطرات خوشی را بنویسیم...
انشاالله.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

یا علی گفتیم و وبلاگ نویسی آغاز شد...

با سلام باید خدمت دوستان و دشمنان که بسیار بیشتر از دوستان هستند و دوستان قشر اقلیت را در بر می گیرند باید عرض شود که از امروز وبلاگ من رسما و با شروع  دهه فجر برای ما و زجر برای دشمنان نظام که جدیداً معروف شده اند به فرقه سبز پوشان اموی که البته باید متذکر شد که خود من هم جزء همین عده حرمت شکن بی تربیت هستم (لعنت الله علیهم اجمعین) ،حالا با چه اصولی خدا می داند و آقای ا.ن؛ شروع به کار خواهد نمود.
باشد که خاطرات خوشی را بنویسیم...
انشاالله.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر